Subscribe to RSS Feed

Thursday, June 25, 2009

Pendorong Hidup

Yes, yes, I know it's in Bahasa Malaysia! This is a song that I wrote when my BM teacher asked me to write one, okay? I just felt like sharing it here. I was surprised that I could even write a song in BM too... But anywho~

****************************************************************

Kau,
Engkaulah inspirasi,
Inspirasiku,
Menjalani hidup,

Kau,
Engkaulah pelengkapnya,
Kau melengkapkan,
Hidupku ini...

Siapalah aku tanpamu?

[Korus]
Tak pernah ku lalui,
Sehari tanpa harapan,
Hanya dengan fikiran,
Fikiran tentang dirimu,
Engkau mendidik aku,
Segala-galanya,
Kau pendorong,
Pendorong hidupku,

Aku percaya!

Kau,
Tak pernah kau berhenti,
Mencurahkan ilmu,
Kepada diriku,

Hanyalah kau,
Engkau yang ku kenali,
Yang tidak pernah,
Berputus asa,

Siapalah aku tanpamu?

[Korus]

Setiap saat ku lalui,
Penuh dengan harapan,
Harapan untuk esok dan seterusnya,
Tak pernah ku merasa,
Perasaan putus asa,
Kerana itulah yang kau ajar...

[Korus]

Tak pernah ku lalui...
(Harapanku untukmu...)
Hanya dengan fikiran...
(Ku fikir tentang kamu...)
Engkau mendidik aku...
(Engkau ajar segalanya...)
Kau pendorong hidupku,
Selama-lamanya...

Aku percaya!

*****************************************************************

Umm, so... what do you think? Corny? Cheesy? Haha.

0 critiques:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver